Subject: EstLink 3 Rehemäe-Aulepa maismaa osa riigi eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamine
From: "Kristel Kallaste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Feb 2025 15:33:38 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Teie: 05.02.2025

Meie: 18.02.2025 nr 9.3-4/25/987-2

EstLink 3 Rehemäe-Aulepa maismaa osa riigi eriplaneeringu ja keskkonnamõju
strateegilise hindamise algatamine

Saatsite Terviseametile arvamuse avaldamiseks Vabariigi Valitsuse
korralduse "EstLink 3 Rehemäe-Aulepa maismaa osa riigi eriplaneeringu ja
keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamine" eelnõu.

Riigi eriplaneeringu eesmärk on planeerida välisühenduse EstLink 3
Rehemäe-Aulepa maismaa osa, mis tagab EstLink 3 ühendamise olemasoleva
võrguga. Ühendus võimaldab suuremaid ülekandevõimsusi Eesti põhivõrgu ida
ja lääne regiooni vahel. Elektriühendusega koos planeeritakse eeldatavalt
järgmised ehitised: 110 kV ja kõrgemapingega õhuliinid, 110 kV ja kõrgema
pingega trafoalajaam ning muud elektrienergia ülekandeliiniga seotud
rajatised.

Terviseamet on tutvunud esitatud dokumendiga ja juhib tähelepanu
alljärgnevale, millega planeeringu koostamisel arvestada:

Oluline on püüda vältida õhuliinide trajektooris kokkupuudet olemasolevate
või planeeritavate elamualadega. Tuleks arvestada sellega, et liinikoridor
võimalusel ei riivaks olemasolevaid elamuid ja krunte.

Lugupidamisega

Kristel Kallaste

menetlusgrupi juht (keskkonnatervis)

lääne regionaalosakond

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.